Friday, February 20, 2009

karma

aku bgn awal pagi.semata-mata entri ni.

sepatutnye aku dah luahkan malam tadi, tap org yang sepatutnya mendengar dah lena.

aku nk pesan.kata-kata aku terlalu umum.sehinggakan ada saksi yg mendengar.kalau aku tipu, aku mmg berdosa.kau pegi tanya saksi yang mendengar.aku tak tipu.kata-kata yg terkeluar tidak ada langsung berkisar tentang engkau.serious.jika si pembawa cerita mengatakan yg sebaliknya, aku tak nk ckp ape2. mungkin sekadar hiperbola-kan cerita utk menjadi lebih panas.jika pembawa cerita itu ada mengatakn aku menyebut name kau, mengatakan tentang engkau die seorang yg penipu.penipu besar..mungkin sume saksi yg ada berpihak pd kau.so, aku boleh agak la.gaya penceritaan mereka kt kau.aku ape kesah dgn geng palsu kau tu.

niat aku utk berborak.kalau kau pikir lain, tu lantak kau.aku bukan kesah.ape yg aku borakkan terlalu ringkas dan UMUM.sekali lagi.UMUM ok? ape masalah kau kalau kau mesti jadi seorang yg penakut dgn hanya menyerang kawan aku? ape masalah kau? apesal tak jumpe aku? ape masalah kau? kau takut? satu lagi kawan kau tu, tak reti malu ke? aku rase nk gelak la perangai korang ni. kalau kau bercakap ttg org lain, mmg hebat.tap, bile kene batang hidung sendiri mmg mcm singa.aku tak tipu.korang cermin la muke kau sendiri. aku pon same mcm ni.tipikal seorang wanita.beginilah hakikat akan berlaku dalam dunia ni.
pasal hubungan bende-alah kau tu.aku bukan kesah.lantak kau la kalau kau nk buat ape ke dgn die.tap, kau kene ingat.ape yang kau buat, satu hari kau kene.'what goes around, comes around'
KARMA!

No comments: