Sunday, February 15, 2009

estranged ke dangdut? apakah?

kenapa aku boleh bersemangat dgr lagu dangdut cthnye: iwan-yg sedang2 saja atau nini carlina -gentengnya pacarku. ni sume salah manusia bernama maisurya dan juge makhluk bersongkok tinggi.
  • maisurya.
dalam senyap2 die layan mp3. aku tanye die. lagu ape. die senyap. aku tanye lagi. die senyap. aku cube amik mp3 die. die rampas balik. aku tak puas ati. aku masam muke. sakit ati. 'itu pon saving ke?! kerek'. last2 die bagi aku dgr lagu tu "yang sedang2 saja..yang penting dia setia.." dem! dangdut!

  • makhluk bersongkok tinggi

harap je songkok tinggi. amik gamba utk ic dan lesen, sume songkok tinggi. alasan die 'nampak suci, polis tak sampai ati nk tahan'. tgk2 dalam kete, penuh cd dangdut. akhir tahun lepas, dating kt melaka. die bawak kete old-skool die bwk aku jalan2. nasib tak pakai songkok tinggi. masuk2 je kete, 'oh, dem! dangdut!!'

aku baru sedar, aku akan dpt feel yang extra bile dgr lagu dangdut.serius.aku tak tipu.astaga. da buang tebiat ke ape? aku fan estranged. skang dangdut?

5 comments:

WeSellButtonBadge said...

goyang gerudi skali..wep2..wahaha

norhayati binti hamzah said...

hahaha.. dangdut best jek sbnrnye kalo lyn..

Kapten Luffy said...

ko ni... jgn fanatik sgt... layan jer semua... YG PENTINGGGGGGGGGGGGG KIT HEPIIIIIIIIIIIII

alida said...

hahah..bkn ke mu mmg minat dangdut..
yg duk nyanyi tiap2 ari tu pe?
wlopn nyanyi dlm blk..
aku still dgr..

мyΞ'™ said...

apeel: xde la sampai goyang gerudi..huu..teruk sgt da tu.

headshrinker:mmg best kalo layan.tap, biase la.xleh terime kenyataan.

monkey D Luffy: emm.aku tak leh layan sume.serious.

alida:kau nk kene terajang??