Saturday, February 14, 2009

hari-minggu


sepetang di denai pengkalan asam, kangar.


cantikkan?


melompat atas jambatan.masing2 dgn berat lebih 45 kilo *aku lupe yg berbaju biru lengan kuning barangkali beratnya adalah 39 kilo* . apakah mereka ini gila? final destination mungkin utk aku sbg photographer atau mereka?




mak beruk bercekak pinggang memarahi anak-anak beruk.. "hoi, kamu sume nk bergayut tak ajak mama..nak kene sebat ni..siap! " sibaju kelabu bersuara..wah, beruk pon terer dressing pakai baju kaler2..hebat hebat. :P

weekends kali ni serious tahap maksimum kebosanan.masa2 dihabiskan di library. bukan study.tap, internet kt library lagi syiok dan laju. kanak2 sekalian bercuti sakan.maka, tinggal aku, si-kering dan juga tiga makhluk usahawan yang sakan berjual. kek batik jual abis. dadih pulak nampak gaya kene tingkatkan produktiviti. semoga berjaya ye!

petang ni aku nk bersenamrobik di tempat yang sama.bayar rm3. "hoi, pegilah jogging ke, exercise ke..ni asek ternak lemak je kau." ayat celaka si jejaka bersongkok tinggi. ok, aku buktikan petang ni aku boleh bersenam-robby.w0oot!

mye :)

notakaki: seronok pulak tuka kaler font ni.hihihihi.padan muke kalau sakit mate :P

9 comments:

apek said...

wahaha..ternak lemak seyh..bape da ko simpan..ahaha

мyΞ'™ said...

apek: itu cume kiasan dan hanyalah propaganda palsu oleh mamat si songkok tinggi...

Monkey D Luffy said...

mak aih... napa x panjat pokok jer beruk2 tu

мyΞ'™ said...

monkey d luffy:beruk moden..heheh

apek said...

sape mamat songkok tinggi nie..musykil

мyΞ'™ said...

apek : mamat songkok tinggi? hehehe.. :X

alida said...

ewah2..si kering eh..
huh..dh la tipu brt badan aku..
bkn ko dh tau ke brt aku 40+..
hoshh...

мyΞ'™ said...

alida : oh, 'barangkali 39' saje siketkan..kau kan mmg kurus kering.

myatiqah said...

lida..berat mu bkn 39.5kg ke? 0.5 kg adelah berat baju dan kasut.
maka mmg berat mu 39 kg shj.
hahaha