Wednesday, February 18, 2009

benci aku

tajuk entri ni mungkin banyak persepsi.


  • "eiii, benci aku..." berlaku di kalangan wanita yg jelek/jeles tgk org lain lebih dr die.ayat penuh yg tipikal didengari oleh selalunya datin2 dan high-class women.konpem la.diorg ni bukan jenis bukan boleh org lain lebih dr diorg.mentang2 duet banyak.bosting.

"eii, benci aku kt die pakai beg LV.eeii, benci i. benci i tgk die."

  • "benci aku.."berlaku pd manusia yg mengalami masalah dgn diri.mereka cuma mahu meluahkan perasaan yg mereka benci diri mereka sndri dan mereka rasa mereka tak guna, lalu ayat ni diluahkan dgn ringkas dan tap sgt bermakna.

"ok,benci aku..aku tak guna."


keadaan yg ke-2 berlaku pd aku.


bile sampai satu tahap.aku akan jad benci pd dr sndrik.bukan ape.bukan aku ade masalah mental.aku akan jadi satu tahap emo yg terlalu tinggi.dengan pakcik kedai makan kt hujung tepi muhibah pon aku boleh carik gadoh.aku tak kan kalah.walaupun aku tau ape yg aku pertikai tu mcm tak logik dan bende kecik.benci aku.dgn kawan2 aku emo.kali ni emo aku tak bermakna.mereka sume paham dgn perangai mim-alif-ya.aku mmg benci aku bila aku jadi mcm ni.keadaan mcm ni tak selalu.mungkin sebulan sekali.org akan ckp emo ni kebanyakkan lelaki.tap, hal ni.lelaki mustahil nk emo mcm aku bile smpai waktunya.aku rase mmg da smpai waktu.bile aku emo tu salah satu tanda hal ni akan berlaku.aku dpt rasekan kehadiran bende alah tu.aku yakin.tak lame.dalam sehari dua ade la.
"ok,benci aku..aku bukan tak guna.aku berguna..aku cuma red flag.emosi tak stabil"