Monday, March 2, 2009

hari sukan yang terakhir



Hari Sukan UniMap


macam biase.menumpang kt UITM, Arau.

khemah school of material engineering. *mcm kt theme park*


gambar last dgn Dato VC. *sedey*

faisol.bo. yanti.



mlm.closing. *my blue school*



sume school.over-view.

school of material engineering.

the only best shot of fireworks.


mahal na gamba ni *Mohd Robani*Hafiz Hashim*Mohd Azlan*



upclose sket *mohd robani*k.huda*Hafiz Hashim*alida*mye :)



Hari sukan UniMap. hari sukan terakhir. Lagi brape bulan nk grade. gembira campur sedey. entah la.mls nk fikir.bile terlalu fikir mcm2 la matters yang comes up. *fyp*test*etc. hari sukan ni memorable kt aku. yealah, last. lagipun, ade bende lain yg jadi at the same time. its not a bad thing. its good anyway. *be positive* ok, ive got little brother.meaningful ni.i'm happy with it. klaka kan? but, who knows and who cares.saje je. ah, tak kesah la. mls nk update n bebel byk2.takde idea dan nak buat thesis final year project.


so,till then.




layan lagu love story - taylor swift

5 comments:

alida said...

kiri skali tuh..gua yg punya..
jgn kacau2 dh..
x baik meruntuhkan masjid org..
ni la masjid terbaik aku..
hahah..teeetttt!!!

myatiqah said...

sape menang?aku xpat p..sedey betol....huhu

мyΞ'™ said...

alida:ye la..yg kiri skali..robani hassan tu mung punye.hoho..

myatiqah: awat x p.aku pon xmenghayati sgt sports day, sbb de bende distracted. ;P

johan sukan:mekatronik.
johan perbarisan:micro e.
maskot best:manufacturing.

yaNiE said...

huahua..lau alida jd maskot bahan..msti menang punye..toing..toing..:P

alida said...

amboi cik yanie...
suko2 ati saudari jah..
huh