Friday, October 29, 2010

haram dan halal



haram dan halal.jgn seronok sgt benda yg haram.sedangkan yang halal pon terkontang-kanting.



kadang-kadang hidup ni seronok.kadang-kadang tak.tengoklah nasib camane.macam jam dan setiap tepi jam tu ada description macam sedih, suka, emo(bila period), tensen, hyper, pokai, tgh kaya(gaji), gatal n macam-macam. eh, aku cakap gatal ke? ha, itu mungkin kt jam aku je kot. bila define gatal org a.k.a gedik, mesti cakap pompuan murahan. eh, ada kaitan x? biarlah..bukan ada kaitan pon aku ni gedik ke, gatal. aku bukan gedik pon. dengan paras rupa begini nak gedik, mmg muntah 7 hari 7 malam. sumpah. tak lalu. aku sendiri tak lalu.


apsal aku cakap pasal gedik? entah. cuma seronok bila melihat wanita seksi maxy di sekeliling ku sambil gedik2 atas meja dan berjalan-jalan. seronok tengok wanita chantek, slim slender dan hot. mane tak seronok,skirt mmg pendek. area dada mmg expose yang lurahan dendam akan di show off. mmg seronok tgk. aku ni pompuan pon seronok tgk, kalau lelaki tgk. bukan seronok dah. macam-macam perasaan dah. lagi-lagi bila bergurau senda secara manja. mmg tahap tak tau nk cakap apa. apa yang aku cakap ni bukan kosong. hidup di tempat korporat maximum mmg begini. dari lobby ke foodcourt. boleh perhati. ada yang pasangan terlarang sejenis ada ( mmg banyak) siap bertukar-tukar orang bulan-bulan. pasangan kerja bila sorg umur setengah dekad dgn anak dara muda yang hot. aku bukan jahat mengutuk, cuma menganalisis.





p/s: melampau ke ape yg aku ckp? im just telling the truth on reality.







No comments: