Sunday, October 3, 2010

nomad on weekends



mcm best guna DELL studio laptop nani ni. bila guna laptop sendiri mcm nak pecah. laptop org mesti bahagia. rasa baru je.


nani.ikhlas. ecah.
syaf.natali.shuze.wanita.besah.mai.
affa.natra.mira.adhel.sayda.

ni gambar masa nani kawin.curik dlm laptop nani. missing : pedorn. nadiawani. azeela. wajy ( datang actually tapi tatau ke mana...) pelik x aku semua merah hitam, tapi aku merah putih.ecah tu exceptional la sbb dia pengapit. kenapa aku merah putih? sbb lesen beli baju hitam tidak diluluskan oleh mak ayah aku. itulah beli baju dgn family, mmg banyak komen. last2 menurut je warna merah putih.
last weekend mmg nomad. dari jumaat malam sampai la ahad malam baru jumpa jalan nak balik rumah. sadis. malas nk cerita aku pegi mana. bukan korang kesah pon. haha. tapi, parents aku n makcik aku yg kesah. 24 jam call for update. haih. penat. dah la battery kong. kredit xde. mmg miskin tahap gaban. pegi makan menumpang rumah org dan open house. mmg strategik betul. saving. bangun pagi lmbat, mengorek peti ais rumah org. sbb lapa. mmg sedih. tapi, berlaparan dgn rakan tak de la rasa sangat. eh, yeke? aku la yg paling tak tentu arah sbb lapa. hahaha. thanks nani.zack.natra. yg setia menjadi supir sementara aku. maklumlah, tiada kereta dan lesen lagi. mmg pathetic kan da tua-tua takde lesen. biarlah.
kisah masa weekends. kene sound dgn ibu.bukan pasal menomad mase weekends tapi mulut ni takde insurans. bukan apa. tak kesah kalau saudara mara nk sound pon, cakap je direct dpn muka. tapi, tak payah mcm loser go through mak aku. pathetic siot.aku terus black list sedara mara yang terlibat.biarlah nk ckp apa pon. mulut kau buat cmtu, mulut aku buat cmni pulak. rasakan. bukan balas dendam, tapi will wait and see apa aku buat nnti. tengok je la. setakat ni buat hati kering, tapi lama-lama u'll know. speak for the right! h0, yeah!
jumaat malam mmg seprais..tak sangka.tengah melepak on9. tiba-tiba BF call, tanya kat mana. sbb dia kt KL. sweeet. dah la mmg tgh rindu dia. jumpa dia dgn berBMW dan berbaju melayu kaler purple mmg mencairkan hati yg rindu.serius. melepak di mamak dgn dia.akil.zaki.zack smpai 3.00 pagi. zack pegi bantai nasi lemak. mmg tertutup mata. BF gerak balik muar kol 3.00 pagi smpai 5.30 pagi. sebelum gerak pulang, some refreshment has been done. ( mesti fikir kotor kan?) haha. mcm siot je. btw, thanks BF dtg. miss u too much. 43.
p/s: emptiness has been filled ( ayat sayda...)

No comments: