Thursday, November 26, 2009

fine, aku just trainee je.


hidup ni nak yang terbaik je.terbaik wook!!
memangla bodoh. takkan ko nak mundur je. haish.

aku dpt keje.boss besar suh buat.compiled.masalahnya, aku kene deal dgn boss kecik-kecik ni. da brape kali email.siap tanye face to face lagi. bile nak reply.tapi, hampa. lepas hantar email cc pada boss besar.baru la nak terkedek-kedek reply.jahanam betul.pastu hari ni, dpt email dr boss besar that supposedly kene complied more than than.tapi, sebab xde cooperation dr boss sekalian. maka, aku dapat tempias atas ke-egoan mereka. jahanam la sekali lagi. keje ni bukan baru semalam. macam da lame gile. eh, tau tak aku ni baru je keje kat sini .tu pon bukan keje.just trainee. tolong lah. aku cuma nak yang terbaik ape yang aku buat. tapi, kalao tak bagi kerjasama. macam-mane nak jadi terbaik? kan? kalau same-same bagi cooperation, kan senang? dua-dua terbaik.kan?


so, kalao jadi boss tu jgn pandang remeh je pd trainee mcm aku ni.sedey ok? T_T

*ok,aku sakit ati*


image cr : gothou



No comments: