Thursday, October 6, 2011

Ini LAST


Memang tak nak hidup dalam emo emo dah. but, kali ni i am over my limit. ini last entry EMO. like seriously. Now, at TBS, Terminal Bersepadu Selatan waiting until 7.30 pm for my bus to arrived. Im going back hometown. Now, I am seriously pissed off, cuma hanya mampu bersabar. Kita tak mampu jadi sempurna maka kita tak payah nk sempurnakan orang lain. Kita tak mampu nak menolong orang lain, di kala kita juga tengah susah dan dalam kesempitan hidup. Kalau kita mampu, kita tolong. Sumpah. Aku tak mampu nk berkata-kata. Segala tuduhan dan segala tohmahan yg dilemparkan aku telan hidup-hidup, hanya argument dalam perkataan dapat dikatakan walhal hati ni tak pernah terlintas niat nak lukakan hati siapa-siapa. Aku cuma seorang manusia yang ada tahap kesabarannya. Cuma kali ini aku terlalu marah. Aku doakan kebahagian, kesejahteraan dalam segala apa yang kau lakukan dalam hidup kamu. Ku redha dengan segala pemikiran mu terhadap ku. Aku redha.





notakaki: mulut cakap blah, hati tetap sayang.



No comments: