Monday, January 31, 2011

Sedih

Sedih

1. Frustrated and giving up
my 1st percentage KPI mcm disaster. macam markah paper Physics masa Form 4. bonus? it just a dream. Mungkin tak ada rezeki lagi. :(utk kes ni, rasa di sabotaj. semua calculation based on system. saat ini aku sudah tidak percaya dengan robot dan machine, kecuali machine ATM yang baik hati keluarkan duit. ( kalau ATM bodo mcm minggu lepas? 3 kali draw, failed to SWITCH. rugi rm3. argh! duit tu! KPI, bonus? redha. Tuhan tak bagi kesenangan pd aku lagi. Mungkin satu hari nanti ada rezeki. Just Hope and Pray. InsyaÁllah.

2. Hometown banjir
Masa banjir dashyat tahun 2006 kut, nasib masa tu dah balik utara. Kali ini, banjir muncul tika aku nak balik selatan. Air sungai yang melimpah-limpah dah memanggil aku. Camane nak balik. Jalan tutup banjir paras lutut, tak pon paras pinggang. Sedih. Mak call tad, dia nak pinjam Hilux Kak Long Erin malam ni nak amik aku sampai nanti. Harap-harap aku selamat sampai. Jangan jadi mcm Maisurya, kene patah balik KL macam dlu sudahlah. Memang melalak. Kalau kene patah balik, tak nak patah balik ke KL la... baik pegi Sg. Gersik, Semerah batu Pahat. boleh kan?

3.Bendera Merah.
Sebabkan delay agak lama, lebih kurang 3 minggu akhirnya ... memang super sakit dan sumpah aku mmg tgh EMO. SUCK.


nota: 4 hari lepas saya menikmati kebahagiaan bersama BF tersayang. tenkiu for coming. 143

No comments: