Saturday, January 22, 2011

finger turn blue dan awak ni perasan!

middle finger turn blue.

ni kes hari minggu haritu la.


image credit to pakcik google.
ini bukan kes lucah atau kes mencarut. baca dulu entri. ok?


harapan sabtu pagi nak bangun lambat, kalau tak pon pegi jogging. tapi, sebabkan malam sebelum itu aku diserang penyakit 'bila tido bilik mak long tanpa amik ubat tido". penyakit tu la aku diserang. mcm biasa la asthma. kalau tido bilik tu je mesti kene. bukan tak nak tido bilik sndiri, tapi sbb bilik sendiri tengah renovate dan habuk merata-rata, terpaksa tido tempat lain. sessi memecahkan dinding dah lama berlaku dari minggu lepas lagi. biarlah. bukan rumah aku.aku hanya tumpang saja. uhuk uhuk. sewa pon tidak perlu bayar baaahh.. waahh.. bagus bangat! ( shut up mai! lagi menyakitkan hati tuan punya rumah ada la.) ok.cukup. berbalik kepada cerita asal. hari sabtu pagi, menjadi apa ya.. tokey kantin, cleaner, cashier dan segala mcam la. makcik aku tokey kantin. hari sabtu skolah, skolah ganti. CNY punya pasal. tolong mana yang perlu, decorate dan kemas-kemas. Al-maklumlah, jabatan kesihatan dah sound 2 3 kali kt makcik aku tu pasal kantin dia. yelah, pekerja 2 je termasuk dia. untung atas-atas pagar je, budak skolah tak ramai. sekolah ren suma lelaki. makan apa la sangat. nak tambah sewa kantin. demand cikgu-cikgu yang loktang nk makan best-best tapi masuk buku tiga lima. macam tah pape perangai. bila lepas sessi rehat, sakan kemas. poster kene tampal dan gantung. amik tukul besi, ketuk paku nk gantung poster. apakah gantung poster pakai paku. padehal boleh je guna tape ke ape, tapi sebab tape suma da habis. terpaksa guna paku dinding, sambil tukul-tukul sekali tertukul jari sendiri. tangan kiri jari tengah. FUCK U. haha. bukan carut. but, middle finger. lama-lama middle finger turn blue. amik ais, terus tuam. habis cerita. tapi sampai skang masih sakit. aah,bukan budak kecil. kamu sudah 25! Waah, kantoi umor! homaigod, enuff mai.

selepas sessi mengemas, ingatkan boleh balik rumah dan tido rehat-rehat.Alangkah bagusnya. tapi, sangkaan meleset. siap kene pergi Carrefour beli-barang dan terus ke Wangsa Walk utk prektis Bowling. OH, masa ni. nasib baik bawak baju extra. memang mencabar main bowling. baling pin bowling sambil dukung budak kembar di sebelah kiri. lantas bola masuk longkang. kalau tak dukung, ajar dia baling bola last-last sangkut kat tengah-tengah. HAHA. nasib abang bowling tu baik. wewett. sambil-sambil main bowling which only me and my kezen aje. her husband jage baby twins. gilir-gilir, kejap bawak jaja keluar pastu letak and bawak wawa pulak. memang penat. ada sorang abang yang berjanggut sikit di dagu membantu menjaga budak kecik kembar. si wawa la nasib tak kesah dgn orang. abang tu berulang kali ulang alik ke tempat aku main. tak pelik tapi aku paham dia cuma kerja nak tgk lane ada problem ke tak. aku tak kesah pon. tapi, bila jadi kisah setiap kali datang ke lane 30 (which is hujung skali) dia akan betul-betul datang dan tegur-tegur sambil pegang baby kembar. berapa kali tah ulang alik. dan bertambah pelik, bila nak balik dan pulangkan kasut. siap kirim salam. tambah-tambah pelik lagi, bila sepupu aku yang pulangkan kasut, dia siap mention kirim salam kt sepupu. sejak bila dia tau aku ni sepupu pd sepupu aku tu. OMG. stalker. HAHA. perasan. yang pasti masa hari kejadian, aku sungguhlah selekeh. :D :D ENUFF mai, jangan perasan ok!!

badan ni dan macam kena pam-pam. memang patut sedar diri la sapa nk usha aku. lagipun, tak pernah mintak dingorat. WTF. so, behave mai.behave.

behave dari pakcik google.







p/s: oh, BFF. saya rindu kamu. eleh. cover.






No comments: