Thursday, April 23, 2009

takut


.serius.
4 hari lagi nk abes paper exam.
lagi 5 hari nak balik rumah.
lagi 2 mgu lebih nk menghadapi presentation yg menakutkan.
lebih kurang lagi sebulan nk meninggalkan perlis ni.
4 bulan utk konvokesyen.
takut.
nak menghadapi masa hadapan yang tak tahu arah tujuan.
nak menghadapi hubungan yang sekian lama 2 tahun,
tidak tahu apa akhir cerita nanti.
alam pekerjaan yg tak tentu lagi apa yang akan jadi.
engineer?
pekerja jusco?
atau penganggur terhormat?


serius.takut.
takut pun, aku terpaksa menghadapinya kan?
notakaki: siapa ada kerja kosong sila email aku :)

5 comments:

my name is Ain said...

just relax..tarik nafas dlm2..insya-Allah everything goes very well...

aku sarankan kau jd penganggur berhias. Amacam? Glam sket..hehe

мyΞ'™ said...

ain: penganggur berhias?? boleh gakk..
hahahah

yati said...

pas bc entri ni, termanggu seketike..
kalau dah usahe, iALLAH ade keje.. cpt atau lmbt je kn.. huhu

Monkey D Luffy said...

engineer byk peluang

positif jer

wanirani said...

aku de lg setahun. aku pon takot gak weh!! aku takot nak merawat orang..takot x dpt slamatkan org. aiyo.

berusaha ye!!!

huhu~