Saturday, November 22, 2008

exam over.final year project starts.



relieved.exam is over.Seriously, dun want to think about it anymore!.

i'm soo thankful!.That previous paper ; alhamdulilah.

Then, lunch at Restoran D'Dangau and again i'm having my 'ikan keli' weee :P

HAHAHAHA (wth...)

Reach home.staring at my room and i stunt. OMG! eee. wtf.it doesnt sound like me, ok?!

****


Ok, Fine. but seriously, bilik aku bersepah tap xbleh lawan bilik mimi. Bilik aku ok la sket. Just mcm bilik aku share dgn spider(seekor binatang , bukan kumpulan Spider, ok?) je. Habuk kt side of siling sgt la byk.hu..bedsheet? no comment la..perghh.. ok, its time to kemas.kemas.kemas.. actually, ade lagi 'besfren' yasmin ni yg kacau aku. Dulu2 aku da bagi ubat kt diorang suh diorg 'die'( nk tulis mati, mcm kejam je..) tap, x successful gak..hampeh.. Mmg habit aku, once da serabut dgn bilik yang penuh dgn habuk, 'besfren' meen ni, aku akan start kemas.kemas. dan kemas smpai aku puas ati. haha..teruk x? actually aku lagi prefer mengemas dr memasak.Mungkin sebab tu kot? kan?


Saje nk show off, wall of fame aku. Full of pictures family..friends..lovers..birthday cards..quotes.etc


Bedsheet lepas di tukar..Teddy bear tu linda bagi. Cute kan? :P


(boxes ni aku rembat dlm kotak bwh katil, nk letak stationeries aku yg bersepah..

hu.yanti cakap 'gedik'... gedik ke?? )

****

Exam over but the final year project starts now. Emm, now? utk certain je kot. Aku kne buat proposal balik bukan sebab kne reject tapi aku punye tajuk kne tukar. Ishk, SV aku la yang suruh. Huuu.. At first tajuk aku

' Study of new approach of Stannum-Polystyrene Alloys'

tap sebab Stannum @ Tin takde/tak cukop/tak dpt/mahal etc. Aku pon tatau. So, aku kne tukar dar primary(satu metal) alloy ke binary(dua metal ) alloy. Tajuk baru aku ;

' Study of new approach of Aluminium-Magnesium-Polystyrene Alloys'

pening kan? kne related tiga material dlm product aku.. Mmg simple kalo tgk tajuk, tap progression nk buat sgtla complicated. Hurmm,ade kisah di sebalik aku ngn SV aku. SV aku indonesian, umo da almost 6+. Die baik, tap serabut and kalut sket la. Yealah, knela faham die 'oldskool'. huu.. So, weekends ni aku kne siapkan proposal aku. So, ari isnin aku leh submit kt die.. Pastu bleh proceed sume keje2 project aku sampai siap produk, baru aku bleh balik umah..huu,mcm lame je lagi nk balik uma..ishk, xpelah. sacrifice la sket kan?. So,

Maizurasan, Ganbattekudasai!! bahasa jepun, ok?.. (Maizura, Semoga berjaya!!)

Till then,

mye :)

p/s:
  • 'besfren' meen yang dimaksudkan ialah semut..aku benci semut! sgt2!

No comments: