Saturday, November 29, 2008

entri ni buat aku homesick.isk

bulan 10.homesick.
(area ni kt blakang meja ktorg je..dekat je ngn food.best..sebenarnye ni area kt blakang aku je. :P)

(mak & ayah..kt lobby tgu mase nk buka puase.)


(ni feveret aku.puding..)


(ni akak2 aku..:p mase ni kt lobby.)


(ni captured dr angle tmpat aku duduk..ade mangkuk yg mcm sup tukan shark-fin soup..feveret aku!sedap woo)


saje je.teringat bulan 10.bday aku n mak.bulan 10 kali ni bulan ramadhan.xleh nk smbut sgt.hormat bulan ramadhan.buka puasa kt crystal crown hotel pon ok.best.best.sbb bukan aku byr.akak aku blanje.die de duet sbb die keje.keje die dpt duet.keje aku abiskan duet..huu. gmba ni sume mase tgh tgu nk buka puase..lepas da buka puase xde, sbb sume mcm ular sawa.dah xlarat nk amik gmba..kot..camera ni aku yg take over. aku ke ular sawa tu? damn.



mye :)


p/s: mmg susah nk gathered satu family esp aku la sbb, aku study plg jauh..padehal dlm m'sia je.ok,fine..perlis tu jauh dr johor ok?

3 comments:

sha2samin said...

ehe, i saw k.maisurya..
kem slm kat die :)

haha, hye mai,
im reading ur belog :)

orkedhana said...

haha,ye2.perlis tu jauh dengan johor.situasi sama dengan saya! sedih kan??huuu

мyΞ'™ said...

k.shasha: oh, okayh.. reading my belog? oh, belog sy tak best.. hanya tempat utk perasaan dlm ati.

mademoiselle hana: oh, mmg jauh.sgt sgt sedih!