Pos Laju
Masalah betul.Setiap kali pos ke officeku, semua posmen akan membebel yang tak hingat.Punca.
Alamat- Unit mana?
Sebenarnya saya hanyalah 'outsider' atau lebih elok ' service provider' yang duduk dengan customer. Telco representative in customer means TM in Maybank Network IT Dept.
So, bila alamat pos ke sini jadi masalah. Nak letak dept apa. Network IT ni agak wide. Tak semua kenal. Tingkat 43 ni ada 3 wide area, 1 big area ni yang knows me. At the end, tatau nak letak apa. Just mention Level 43 je. HAHAHA. memang patut la kot Posmen bebel. Masuk kali ni, dah brape kali dah kene bebel and mesti aku jawab " Eh, ada no phone tu. phone aje la" tapi ada sorang tu macam terpaksa explain yang aku ni bukan originally Maybank tapi service provider and bla bla bla....tapi die tetap bebel mcm tak dengar aku cakap. Ngeee. Hurm, at the end the stuff still received , luckily la memang letak phone no. Sonang keje den. Den apo kesah. Peace :)
Lepas ni kene letak
Maizura IsmailTelekom Malaysia ( Stranger in Level 43, Maybank)
HAHA.
P/s: Kantoi on9 shopping. :)
No comments:
Post a Comment