Wednesday, May 4, 2011

saya trauma



saya trauma.



saya trauma dengan keadaan sekeliling. sejak kejadian sakit masuk hospital saya jadi trauma. sumpah. setiap kali berada di luar kawasan bebas. saya pegang jantung saya.saya pegang paru-paru saya.saya cuba untuk tahan nafas supaya kurang habuk, asap yang saya hidu. saya cuba mengagahkan diri saya. saya cuba. hari ini hari ke-2 saya berkerja dan saya sedang makan hati dengan team saya dan boss saya. saya sudah sihat tapi masih dalam recovery process. saya tak faham kenapa boss macam celaka sangat semalam dan hari ini back-up saya macam sial. opps. tad saya meluahkan perasaan dengan K.Una. rupanya banyak cerita lain yang terjadi selama 3 minggu saya tak berkerja.hari ni saya suffering period pain yang melampau tapi saya gagahkan diri untuk siapkan report saya.

saya trauma dan saya kesal. ada sesetengah pihak yang mengambil kesempatan dgn saya.saya baru lepas sembuh dan baru juga dapat bonus. tak ada plan pun bonus tu, tapi saya dah labur ke mana entah. nak tolong dan sayang punya pasal. melayankan diri pun lebih kurang aje. saya ni sapa tah pada dia atau saya je yang rasa digunakan sekarang?


bila cakap sayang, saya rasa hipokrit.sangat.



saya trauma dengan kehidupan saya.








notakaki: macam mana saya nak cari seorang suami yang persis ayah saya. semua boleh diharap. mana nak cari?






No comments: