Thursday, January 1, 2009

kegiatan akhir 2008 part 1


part 1: berkisar kegiatan bersama keluarga dan saudara-mara.

cuti semester.balik cuti kejap je.so, mase itu emas.(kata-kata hikmat!) mase yg ade digunakan sebaik mungkin..aku balik johor.pastu pegi melaka.jalan-jalan.ok, tipu.actually balik kampung.yealah, kan raya haji.mesti balik kampung.ade kenduri lagipun..pastu, pegi kuala lumpur..saje jalan-jalan.ok, fine.tipu lagi.pegi hantar akak aku balik kl.die keje kt sane..lagipun, saje bwk parents aku jalan-jalan..ha, ni tak tipu.huuu..

(kat dataran pahlawan..mak, ayah dan penjual bertudung labuh.perlukah?)
(aksi akak aku dgn kezen2 aku.hilfi.hirzi dan hadi.diorg ni mmg sgt nakal!)

(akak aku.mak long.mak.ayah.kezen ku.eh,mane sorg lagi?..kne blocked laa!)
(tempat faveret:kluang station)

(akak aku tido dgn baby jiha.cute kan!! ni tido betul..ok!)

(ini kembar yg sgt cute!! pink: ezani nur najwa. blue: ezani nur najiha)

ok.tu je gmba yg leh show off..ok,fine.gamba aku xde.sbb aku bukan fotogenik (wtf!) tap, seriously..aku lebih suke amik gmba org dan sendiri..hahaha..okla tu kan? ok, nntik sambung dgn part 2 berkisar kegiatan dgn org tersayang.phewit!!! cebol!!

mye :)