Monday, December 22, 2008

esok hari yang berdebar-debar

mari buat survey.
mari!


1) bekas kekasih saya?
ohh, saya tiada kekasih sebelum ni.betul!

2) Saya sedang mendengar
lagu powerless dr nelly furtado..layan~
3) Mungkin saya
Patut buat chpater 1,2,3 utk project final year saya..tap, malasnye!
4) Saya suka
Bila saya happy.gembira dgn apa yg sy buat dan hasil yg saya nak.oh,bahagianya~

5) Sahabat baik saya?
ada dimana-mana..
6) Saya tak paham?
kenapa ade manusia yg buang bayi bersepah-sepah..hoi, gila!

7) Saya kehilangan..
kekuatan utk bercakap dihadapan org ramai..waah, gabra!
8) Ramai berkata.
ape? entah! mane nk tau!

9) Makna nama saya.
oh,sy tak tau..sungguh!

10) Cinta itu
melalaikan! sungguh!
11) Di suatu tempat, seseorg itu
sedang merindui sy.oh, yeala tu kan cebol! :)

12) Saya akan cuba
utk rajin! chayok!!!
13) Henpon saya
motorola yang 'chokia' dan nokia yang xde lampu.

14) Bila saya bangun tido
Gosok mata.pegi toilet.mandi etc (haish, tu pun nk cite ke?! wtf)

15)Saya paling meluat
bila kwn2 sy turut same meluat.HAHAHA.

16)Party adalah
oh, its a sin! chewah!

17)Haiwan paling cute penah sy jumpe
oh, hamster.cute!
18)Peringkat umur yg menyeronokkan
dua-puloh!
19)Hari ni
Saya pegi lab.makan ikan keli! yeayh! makan cendol.
20) Malam ni
slebret bday k.nor~ wee :o
21)Saya betul-betul ingin
jumpa dia-cebol! oh, rindu nye :P
22)Bila tengok dicermin pagi tadi
oh, gemoknye saya..ishk.ishk



esok hari yang mendebarkan.results!!!! oh, ape akan jadi pd result aku? tgu dan lihat je la.harap2 oklah..Amin~ layan lagu shontelle tak? t-shirt? emm, aku tak dpt g jmpe enha @ Estranged kt sunway.sedey sgt~ huu..harini, aku nanges.sbb sakit ati dgn SV aku.ishk.ishk..rase mcm nk bergaduh je dgn org-tuha tu..tap, mimie pesan "mai, jgn la balah dgn bapak.kang effect marks utk fyp plak.susah.." hu..mmg betul.ade pnah skali aku da world war dgn die.kali ni, aku mmg geram gile..bleh die ckp aku plg relax?! wah, tak leh terima aku siot! padehal, aku susah payah mcm2.agak2 la, takkan sume bende aku buat nk report kt die?! ingat aku ni budak kecik ape..pandai2 la aku buat...haish, mmg panas siot! ah, lantak la.die org-tuha ok?! malas nk layan! cebol pon ckp "alaa, biarlah..relax je..buat je keje tu..jgn pk sgt.." emm..betul gak tu..baik aku settlekan keje..


lately ni.mate aku asek sakit je.merah2 n gatal2.ishk..tensen seyh..da letak eye-glo dah.tap, tak elok2 gak.ishk..tensen..
(sgt sakit mata.naseb bleh cover dgn spec.uhh..)

p/s: gila boring duk bilik sorg2..aku nk pegi lepak rumah yanti.oh,die ni pengkecoh yang hebat bila digabungkan dgn alida..ohh, sgt hebat..(tepuk-tepuk). baru seronok..mari lepak bersama..mari!!

mye :)

No comments: