Sunday, December 21, 2008

buang masa siket

dalam rumah ade aku je.gile boring ko tau. sekor-sekor da balik rumah.aku plak bru je smpai hostel.sampai2 je kwn-kwn aku dr umah lain sakan cite hantu. aku gak gatal tnye. "ey, ape cite? stori la weyh! ". mmg mulut aku cabol..lepas dgr cite aku tros tdo dgn diorg. (ok, aku bukan lesbo..) dah empat hari aku tak buat keje..duet semakin habes..mane tah pegi duet ni, asek suke berjalan je..(haish, aku da pesan kt duet jgn asek jalan2 je..kan da abes..diorg yg degil..) semalam aku pegi pc fair..korek2 dlm wallet ade sekeping dua je duet merah..ishk, nk beli ape ni..jalan punye jalan aku beli casing mp3 aku 5 hingget. ahahaha..layan je. pastu jalan2 lagi, aku rembat mp3 modulator letak dlm keta.. kwn2 aku tnye "mai, ko nk letak dlm keta sape?" ..terpk kejap, entah!! aku mane de keta!..HAHAHA..mmg budus.biarlah, aku beli 18 hingget je..lantak la aku nk bagi sape..bagi kt cebol pon ok gak kan? hehe..sbb mgu depan aku nk g jmpe die..wowowowo..best best. :)


layan movie histeria dgn marina (die penakut, tap cmne die bleh terpengaruh dgn aku nk tgk cite ni ntah..lantak la..heheh)...best gak cite ni..yanti, alida ngn k.huda layan cicakman 2: planet hitam. (ohh, sya x gemar cite melayu yg mcm tah pape..bukan berlagak, tap serious ni la..) tap, kejadian bodo dlm wayang. aku melatah (opocot..mak engkau!! ) tipikal melatah, ok? mcm bangang jap rs dlm wayang..org sebelah aku da gelak2..Ah, lantak la.. ok, mari aku cite pasal histeria ni.


Kan sekarang kejadian histeria atau meracau-racau mmg kerap berlaku kt sekolah asrama..aku tau la, sbb aku skolah asrama..histeria ni pasal ade satu geng nakal (hahahaha, budak2 rebel..so, tipikal!) name Pink Ladies (ohh, geli siot!) .murni.allisa.junita.tini.marina.zeta.jenny.kerek. diorg ni start drpd buat2/main2 kene histeria la konon lepas gatal pegi puja2 penunggu busut sampai kene panggil bomoh dtg skolah..sbb diorg ni menipu, diorg kene denda stay kt skolah n stay kt hostel yang old-skool ni selame 3 hari.student lain sume balik cuti doh! .diorg ni tatau pon mentera yang diorg bc mase puja2 ni adelah betul2 dan bukan memain.. malam pertama stay kt sane, junita jalan2 pastu nmpak tukang kebun ni tanam ape bende tah. die pon gali balik dan amik..kirenye die amik bukan milik die la..cis..pencuri sungguh.. die bagi bende tu kt murni. malam tu jugak die nk pegi jumpe cikgu helmi.ok, ade affair la kirenye.. (oh, ini cikgu sungguh hensem oo...adi putra? hensem ke? wtf ) malam tu jugak, jenny atau junita ni kene bunuh dan cikgu helmi pon kene bunuh.. start dari hari tu, sorg2 kene bunuh.. marina kene bunuh dalam tandas (oh, tipikal punye tempat nk mati...) pastu, diorg ni jadi panik. kerek dan tini larikan diri..tap, tini mulut mcm lahanat gaduh dgn kerek.kerek panik pastu die bunuh tini. (kes berebut boifren..ahh) pastu, kerek plak mati..skang tinggal alisa,zeta dan murni..murni jadi mcm org gila la, sbb die nmpak kwn die yang mati dlm toilet..lepas tu, zeta mati seterusnya yang last skali allisa mati dalam kereta depan mata murni..

Murni ni selalunye kene buli dgn member2 pink ladies ni..so, die jad suspek dlm kes pembunuhan ni.,tap, doktor sakit mental cakap yang murni ni sakit Paranoid Schizophrenic, mcm sakit mental la..scene yang last, murni tgh baca mentera sambil ditemani penunggu busut yang buruk gile yang bunuh kwn2 die..humph..

Murni tu liyana jasmay
Alisa tu Scha (gf fahrin..hahaha)
Zeta tu Reana (ex-gf Pierre)
Junita tu Ayu
Kerek tu Noris ( pelakon baru..)
Tini tu Talya
Marina tu Ainul Aishah
aku tak paham sgt cite ni..buduh.buduh.buduh.

terdetik rase regret sbb x tgk cicakman 2 : planet hitam.haish..

kan da buang mase..haish.

p/s: penah dgr x? 1 .bilik lampu tak de air? 2. tress iaitu combination stress + tekan.
mye :)

No comments: