Thursday, December 30, 2010

Harimau Malaya

congrats harimau malaya

sumpah tak pernah nk fanatik dgn bola.kalau akak ayah ajak tgk bola. last-last bola yg tengok aku.tapi, kali ni. AFF Suzuki Cup 2010 buat hati aku berdebar-debar, tangan mengigil setiap kali tgk game. mula-mula mmg sakit jiwa tgk kene belasah 5 -1 dgn Indonesia, but at the end meet up to final and Malaysia Victory! wee. bila tgk game bola, mesti sakit hati.bukan aku yg sakit hati, kawan-kawan aku. bila start game je, hati berdebar-debar, tangan mengigil-gigil tak tentu pasal, otak dah tak keruan. pelik.macam aku yang dalam game. itu baru tgk game dr jauh, cuba kalao aku pegi stadium haritu. mau tak duduk diam. HAHA. ah, cukup cita pasal tu. yang penting sekarang ni, Malaysia Youth Team mmg superb. repeat Youth ok. mmg team Malaysia semua muda-muda. cuma kali ni game, Twins tu takde. tau kan sape..

kalau nk ulas balik whole game Malaysia dr game dekat BUkit Jalil and Stadium Gelora BUng karno sampai ke sudah tak habis and aku bukan reti nk mengulas game-game bola ni.tapi, yang penting. The legendary 10 Late Mohktar dahari is coming back. Thank you to Safee Sali. seriously, he is awesome. but, the most is Malaysian Keeper Khairul fahmi (he's taken yáll) sumpah tatau nk cakap camne how good is he. Else is of course, Shahrul Idlan and Kuna. Striker terbaek. and the other Mohamad Ashari Shamsudin, pemain malu tapi garang di padang. wah!! cutenye! wutever it is, whole player is the best. Amirul hadi, and the other Man. u guys terbaek la! haha. RajaGobal, Malaysia Coach yang superb terer and best! haha. makin tulis, rasa mcm makin poyo. tapi, itu hakikat. sangat berbangga dgn team bola Malaysia. speechless sampai mengarut.OMG! saya sumpah suka gila Malaysia menang. Alhamdulilah!!!


Thank you to Malaysian team.
Thank you for the pride.
Proud to be Malaysian.

Malaysia!!

RajaGoBal (Malaysia Coach) vs Andy Darusalam ( Pengurus Indonesia)


trio faveret Malaysian. Norshahrul Idlan talaha. Safiq Rahim. Safee Sali.

victory!

Malaysia: Official Champion Suzuki AFF Cup 2010. nampak tak amirul hadi, OMG! :)

Safee sali. The Becoming Legendary No 10 after Late Mokhtar Dahari.





p/s: the best ending for 2010!



No comments: