Tuesday, August 3, 2010

marah di hari selasa

tahap kesabaran dah tak leh tahan.

aku bukan ape. mmg la awal2 aku excited nk join biz kau. tapi, ever since mak aku. ok.ulang skali lagi. MAK aku dah ber-kata-kata, walhal x pnah mention kt die. start dr situ aku da avoiding u. yes, aku xde smangat dah. when mommy talking, im start to thinking. dah la keje x ok lagi.stil contract, pastu nk loan ratusan ribu. larat ke aku nk bayar? itu satu hal la. aku ingat x de pape jadi bila aku ckp aku da xnak dah nk join sbb satu: wring timing. (time nk pegi vacation ko ajak..mmg babai la..) second: mommy da start talking and instinct yg mcm2.(walhal xpnah bgtau mak lgsung...tiba2 dia bersuara..oh, scary.. betul apa org ckp, instinct seorang ibu mmg kuat... ) third: etc..smpai tak tau sbb ape.. humph! mmg dah xnak join, mcm2 halangan. Tuhan dah bagi petunjuk tak nak bgi aku join. SO, wut else shud i do? betray? hidup ni dan apa yang kita buat sume ditentukan oleh Allah. paham x? kau ISLAM kan..kan?

itu satu hal lah.aku xkesah pon. tapi, aku jadi hangin bila pasal personal kau masuk dlm keje.suma sbb aku xnak join biz kau. sume2 keje yg berkaitan masuk pool aku nape?? dem!! aku ade TA aku sndrik, so pass la kt diorg. aku penuh dlm pool dgn critical site, org lain senang2 bc paper dgn keje x smpai lima pon. xke hangin. kau dah la keje tido. dtg keje lmbat, pastu tido. patut la budak2 ni slalu bising. transfer keje da la lmbat, pastu yg kene kitorg. ingat lagi smlm conversation dgn region punya staff. ingat aku TA, smpai cmtu skali kan? actually x kesah pon jadi TA ke AM. i'm used to be anything as mmg function aku same je cm TA. sbb AM lain suma x buat sgt keje cm TA ni. kan? im the only AM yg x buat report. mmg la senang, tapi rs mcm loser. kan? setakat muka kene tebal, telinga kene kalis suara ni utk ngadap customer dgn penipuan yg mcm2. tensen!! tolong la hargai!!!

aku hangin kat kau sorg je.yg 3 lain tak pnah nk emo. sbb diorg professional. even tgh pregnant pon best. kau? eii, tlg la. dulu aku respect kau, skang..sorry naik lori la. boleh blah.

p/s: emo gila sbb harini die 'ketua'

No comments: