Monday, August 30, 2010

budak shah-ril-lah

aku keje arini mcm terpaksa. esok merdeka. patut dah merdeka dari kerja. teringat sayda dino masih di johor berjalan-jalan di angsana dan bazar ramadhan yang banyak nak mampos. oh, jelesnya aku.aku sempat sampai ari sabtu aritu je. kejap je di rumah. tambah lagi, ibu yang sedang sakit. get well soon mak! ok. sambung kerja. pagi-pagi patut bersemangat, ada je anasir yang nak menjatuhkan mood aku. haram betul! sabar mai.. puasa..

budak shahril ni. budak opis la. tapi, skang da takde.da resign. skang jadi cikgu. ekcelli bosan. aku plug masuk pendrive, jmpe gambar album budak kecik ni. dah lame tak dgr cite. haha. shahril, kau ptut bangga aku buat entri untuk kau. haha. skang da jadi cikgu wanted kat skolah sane kt perak. best kan jadi ensem. haha. ensem la sgt kau weyh. comel sket boleh la. boifren aku lagi ensem dr kau. haha. yucks. minggu last die tu, minggu aku pegi vacation seminggu. mmg wrong timing la. last2 tpaksa melepak dgn die dgn budak opis lain kat opis ari ahad. mmg terbaik. melayan pegi tgk wayang la, smpai aku pegi naik flight esok pagi tu melepet tido tak ingat dunia. haih.




sharil oi.sudah jadi cikgu.aritu beriya cakap nak buat bisnes ikan keli. lele. haha. kau ni, budak kecik tapi harapan tinggi. awek pon keliling pinggang. hahaha.padan muka kau jadi mangsa entri aku di kala bosan kt opis. kat luar, dah bunyi petir. esok mesti ada je machine yg problem. sian sape keje esok. keh keh keh



geng kaler beige.
rezuan. shafinaz..shahril.k.zuhara. helmi.


geng vads.
k.una. ijat. sharil.pian.
dgn aku.
boifren-ku syg, jgn marah. ni gambar aje.


p/s:aku tgh sibuk call-call repair team.sekali bini angkat. pastu suara laki-bini baru tido.haih. mengeluh ye bang. *nampak sangat aku ni potong stim* bulan-bulan puasa ni pon boleh juge ehk. haha. suke2 je aku buat assumption.



No comments: