Sunday, August 2, 2009

did u took my love?



"oh.you took my love.why'd you have to took my love.". menyanyi sambil mengoyangkan kaki. merenung masa depan yang masih tak brape nk jelas.haish.

kadang2 apa yang kita harapkan tak semestinya jadi. terlalu berharap sgt pon boleh buat kita frust sgt2 lagi2 kalau bende yang kita harapkan tu tak menjadi. ishk. betul x? ape yg aku merepek ni ek? emm... actually tgh layan lagi rihanna - hatin on the club. eventhough the lyric more likely i'm frustrated or seems like my partner flirting, but actually. it doesnt seems like. not even once. ok. we just doing fine!

begini ceritanya. istilah flirt. curang. player. takde kaitan dlm kes ni. cuma perasaan yang tak berape konfem je. susah nk explain sebenarnya. kdg2 kita tak sedar, kita ni ke hadapan. bukan ke belakang. tapi, kebanyakkan manusia terlalu memandang ke belakang. dgn alasan, 'yg lepas tu jadi kan pengajaran'. emm, entah lah. aku pun tak tau ape yg aku merepek. mungkin hanya aku yg tau ape kisah disebalik ayat tu. terlalu peribadi nk diceritakan di sini.

hati ni bagai mcm tak konfem. yang mana satu. ishk. choosy kah aku? korg rase? atau aku tak pernah puas dgn apa yang aku dah ada? entah lah. padehal kebanyakan manusia semua musykel dgn pilihanku. mereka ckp untungnya aku.ya, aku mmg beruntung. untungnya aku selama 2 tahun ni. alhamdulilah. mmg aku beruntung. tap, cuma aku je yg susah nk menghargai pengorbanan 2 tahun tu. cuma aku je yg susah dgn mcm2 rintangan selama beberapa tahun ni. entah. aku selalu sangka, everything will going fluently and smoothly. but, as i said before. it doesnt seems like we're expected. i'm frustrated. a little bit down actually. byk sgt obstacle yg aku kne face. kdg2 rasa mcm nk give up. eventhough semua tu terlalu kecil dan remeh nk dibincangkan, tapi aku sgt2 concern dgn semua.. tak semua parents tu sporting. kan kan?



haishh..entahla..speechless of what already happen~

No comments: