Wednesday, June 17, 2009

kenapa mesti ade org lain?



kadang-kadang perasaan sedih yang melampau-lampau buat aku sampai tak terkeluar langsung air mata ni. yang termampu, mengeluh je la. sungguh tak tersangka langsung dengan perangai dia yang agak lain sejak dua menjak ni. entahlah. kenapa mesti ade org lain? sehingga begitu sekali buat aku mcm ni. astaga. aku sampai terkelu dan terkedu. kemusykilan yang melampau-lampau dan makin bertambah lagi sebab kau jauh dr aku. aku tak mmpu nk tgk depan mata. mungkin ini hakikat bila bercinta jarak jauh. AH. aku tak kesah semua tu. aku tak mmpu nk susun ayat yang sesuai. saban hari, kau asyik mengatakan untuk percaya kpd kau. tapi, kenapa tiba-tiba ada org lain. kenapa tiba-tiba? kenapa kepercayaan aku kau mainkan? mulanya, aku fikir. kau jujur dgnku. jujurnya perasaan dia. walaupun, aku tahu denganku kau tak pernah berselindung. tapi, kejujuran kau buat aku jadi hampa. tiap hari aku hampa. aku sedih. aku masih lagi dgn perasaan dulu cuma aku harap perasaan ni tidak akan pudar. perasaan yang aku masih syg lagi pd kau. setiap hari aku doa dengan hubungan agar kekal smpai ke akhir hayat. macam-macam dugaan yg aku dpt. cuma aku yg setiap hari makan hati. hati ni masih mcm dulu. tak berubah sedikit pun. perasaan aku masih mcm dulu walaupun apa yang berlaku.



Ku telah miliki
Rasa indahnya perihku
Rasa hancurnya harapku
Kau lepas cintaku
Rasakan abadi
Sekalipun kau mengerti
Sekalipun kau pahami
Ku pikir ku salah mengertimu
Aku hanya ingin kau tahu
Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu
Tuk lalui waktu yang tersisa kini
Di setiap hariku
Di sisa akhir nafas hidupku
Walaupun semua hanya ada dalam mimpiku
Hanya ada dalam anganku
Melewati hidup

notakaki: aku hanya manusia biasa.ada kekurangan. maafkan aku.

aku syg kt kau. sgt.



7 comments:

aimi yaya said...

faham perasaan itu.. kite lebih kurang same.. apa yg kite rasa dan berharap pun same.. huhu.. but it's ok.. life must go on..

Nani Allen said...

dah kenapa kau ni.

stormz said...

mye, cm kecewa je entri ko ni.
nape?

мyΞ'™ said...

aimi: huu...yep.life must go on..

nani: sedey la..cm taik plak tulis yg jiwang2 ni..

stormz:eemm..mmg entri sedey..

sheilazrien said...

mye..
kite rase, kite cam paham jek ape yg awak rase skang..sbb kite skang ni p0ng ngah pk..
kenape tibe2?
kenape skarang?

cam xbleyh nak diterima akal..
tp tue yg jadik..
:(

Si_KuduS™ said...

Ini serious..... ape yg penting??

Benrauf said...

enjoy life yeah