Thursday, September 6, 2012

i don't love you


Ya.
Saya tak cintakan awak.


Saya tak cintakan maksiat.
Saya tak cintakan penipuan.
Saya tak cintakan kecurangan
Saya tak cintakan mengejar harta benda, sebab saya percaya rezeki itu dari Tuhan tapi kita kene berusaha.
Saya tak cintakan manusia yang mengarah saya ke arah kejahatan.
Saya tak cintakan rasuah.
Saya tak cintakan untuk memutuskan silaturrahim
Saya tak cintakan masa lampau tapi saya anggap itu satu pengajaran bagi saya.
Saya tak cintakan perkara yang lagha.


. Niat kene betul.


"Well, when you go
Don't ever think I'll make you try to stay
And maybe when you get back 
I'll be off to find another way

And after all this time that you still owe 
You're still the good-for-nothing I don't know
So take your gloves and get out
Better get out 
While you can"



Lirik lagu boleh maksud macam-macam tau. Dulu lagu ni masa putus cinta. PUIH. Tapi kita interpret skang sebagai perkara yang lampau yang lepas yang mostly brings most nightmare in my life. Saya pasti takkan cintakan yang itu.



"Respect yourself enough to walk away from anyone or anything that no longer serves you, grows you or makes you happy."





No comments: