Thursday, July 19, 2012

Tiffany Blue




Feeling blueeee...

Tak pernah terpikir nak pakai biru. Sangat la peliks. Tapi the fact is faveret color dari sekolah is BLUE. yes. die hard fans BLUE. lepas tu berubah hati ke HIJAU. lepas HIJAU seakan-akan politik, berubah terus ke PINK. YES. haha. saya memang suka PINK. sangat. EUWWW tapi saya bukan seorang yang TOO FEMININE.

kenapa TIFFANY BLUE?

sebab saya dah buntu nak pilih warna apa. pink? Memang suka dan ngam tapi sesaje je nak biru. Lain sikit.  Walhal rumah tu pink memanjang, English style la kononnye. Pinky saje. Biru saje lain dari lain. Tipikal Purple, pink..suwit suwit gitewww. Saya dah bosan dengan kaler tu. So, amik risiko. HUAH!









image courtesy : Pakcik Google.


Menyerah ke butik andaman. Nak tiffany blue la konon. Habaq cakap turquoise. Blue laut gitew. HAHA. Yang pasti baju takkan blue der. Tenggelam gua. Dah la gelap gelita bak bulan purnama. Ngee

Baju takkan biru kan. So, pick up kaler cream, beige.


konsep kemain : kaler beige cream. 

Nak simple je baju, sebab nanti bukan ada kosi. Kene duduk bersimpuh ayu gitew.kan kan. Simple je la. Jimat...Berangan kemain. Badan bam-bam nak melawa kemain gitew. Berserah je la.

Ok.Padehal dah beli kain kat pasar memurah, kain nmpak ok. Biar murah, jimatkan.Cuma tak tempah lagi. HAHA. sesuka hati je. :)



p/s: Merasa yakin yang kaler-kaler ni takkan menjadi masa kejadian. HAHAHAAH. Redha je la.


No comments: