Thursday, June 28, 2012

Delete





Assalammualaikum,


I'm focusing doing report while listening to radio and very attracted to one song. Indon song , Judika - Aku yang Kau sakiti. Very not into me but it keeps me reminds me of someone that i used to know and someone that i closed with. The promises that made before are made to broken i guess. Yes. I broke it. I'm not so into that stuff anymore but the more i develop the feeling the more things cames into the mind. Darn! All the memories. Hurm. Whatever it is. I have to FACE it. I have to move on. I need a life. I need my OWN life. Eventhough i'm suffered to takes all the blame but who knows. Allah has decide it. He got plan for me. Ameen!


"Tak pernahkah kau sadari akulah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari
Oh tuhan tolonglah aku hapuskan rasa cintaku
Aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia

Memang takkan mudah bagiku tuk lupakan segalanya
Aku pergi untuk dia

Tak pernahkah kau sadari akulah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari
Oh tuhan tolonglah aku hapuskan rasa cintaku
Aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia
(walau tak bersama dia)

Oh tuhan tolonglah aku hapuskan rasa cintaku
Aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia"




Memang tak akan lupa tapi in the mean time I will forgot everything.  InsyaAllah. Perkara yang baik, Tuhan akan permudahkan.Life must move on! Chayok Mye!! 


Si dia selalu pesan 

"Bila kita kembali Jalan Allah, kita dah bertaubat dan insaf atau jalan yang sebenar-benarnya,jangan putus asa. Kita akan menempuh beberapa halangan. Syaitan dah berjanji dengan Allah s.w.t untuk menyesatkan umat Nabi Adam. Ingat. Ujian bila kita nak jadi yang terbaik di sisi Allah. Tuhan sentiasa mendengar rintihan umatnya. Sentiasa sabar. Allahuakhbar. "




DELETE. EMPTY RECYLE BIN.

CREATE NEW FILE!






p/s: Dedicate lagu untuk sendiri ke apa ni? HUHU. Mungkin ini yang SYAITAN sibuk hasut aku sana-sini. Astaga.


No comments: