Friday, April 20, 2012

I'm NOT mean it.Sedih.








ya Allah
Kuatkanlah hatiku
Jadikanlah aku hambamu yang sabar

Dengan segala perlakuan aku yang disalah ertikan.
Aku mohon ampun padamu ya Allah
Ampunkan segala kesilapan ku
Ampunkanlah segala niatku untuk menyakiti manusia lain.

ya Allah
aku tidak ada niat untuk menyakiti hambamu 
aku tidak pernah terlintas untuk lakukan seperti itu
tidak pernah membuang sesiapa begitu sahaja
Serius aku mohon keampunan mu 

Ak hanya insan yang lemah
yang selalu sakit
yang lemah
yang kerdil

Ak mohon ampun.
Maafkan la aku.
Sedihnya hati.
Runtuh hati ini
bila perkara sedemikian dianggap sebagai alasan
memang sakit
memang tak larat
apakan daya
sedih yang teramat.




 Maafkan saya. Saya tidak macam dulu lagi. saya tak ada niat. Saya betul-betul sakit. Sedihnya.





p/s: Speechless. :(

No comments: