Monday, November 8, 2010

it such a ....



sembilan hari bulan sebelas.mggu lepas memang menduga iman.


lepas kejadian sepak dinding, semua heels dan platform ku diabaikan.kini hanya selipar jepun di tatap bagai nk gila. pegi keje pon dgn selipar saja ok? oh, my little toe! aku tak paham. dah lepas seminggu, still xrecover. retak? doc cakap if the pain still there, need to x-ray sebab toe aku da bengkok yang pelik. tgk luaran pun scary. haish. tapi, aku da mls nk g klinik nk MC bagai la.malas. tapi,nk g kerja pon malas. aku bukan malas kerja, tapi malas kerja dalam office, kan seronok kalau buat kerja on site.lagi cool.


aktiviti minggu MC mmg heaven.pergi ikot repair team buat keje sambil berjalan-jalan dan karok.terbaek. mengular masa keja.layan kan.cool dan haram.weekends pon awesome.sebelum balik johor, sempat bergossip pasal duniawi.ishk, kalao layan repair team ni mmg mengarut. hahahah. balik johor mmg senak gila ok? org india yang raya, tapi mana-mana jalan tak ada india pon. chinese n malay yang sakan pegi SALE and wutsoever. pening. jumaat dan sabtu aktiviti, menghabiskan duit di Jaya Jusco.( ni tempat feveret ok?) beli ape tah.x pasti. dua hari berturut-turut pegi JB sebab melayan aku. haha. sibuk sangat claim birthday.but, seems it such a bad luck for me.. entah, suwey sgt 2010 ni.biar je lah. hahahah. malas nk layan.


after all that happen, need to think positive.seriously. lambat sgt nk think +ve! it takes a weeks! haha.teruk x aku? but, this is me. at last kena mengalah. ishk. biar je la. but, thanks to papa, mama and surya foreverything! best! the bags, the foods..layan! hahahah.


p/S: entri da half-create kt notepad. konon-konon nak sambung la bila free.last-last aku lupa. so, pendek aje. picas pon xde. boring. it such a waste... kan? hmm



No comments: