Monday, July 19, 2010

bandung part 1


kadang-kadang, bila terlalu excited tak leh nk gmbarkan dengan kata-kata. serius. nggak bohong.berbuih mulut aku kalo nk speaking indo. sumpah nk banding dengan sayda, die da mmg biase. da fluent dgn bandung language. kalau bace blog die, aku yg berbuih mulut. HAHAH.agak lewat update blog pasal bandung ni. bukan malas tapi balik masuk keje, byk pulak bende nk settle. nk update mlm2, aku penat. ishk

part 1

pagi-pagi dah ada kes. menunggu BMW natra mmg lama la. hehe. nasib bawak BMW, so xla panas sangat. keh keh. konon2 nk gathered kt KL sentral, tapi bila sampai besah sorg2 tgh melantak kt MCd.huhu.then, baru la ketibaan vip yg lain. from kl sntral move to LCCt by bus. still waiting for wanita and awan. nasib baik sempat naik bas, kalao tak mmg kene tinggal. flight kol 3.30 tapi gerak lmbat. xkesahlah. asalkan smpai bandung. kecoh je. my seat next to my baby. eh. patutnya nadiawani. tapi die duk tmpat lain sbb entah. xkesah. smpai bandung around 6 ke 7 pm entah. x sure. teringat dlm flight, lapa gila. sume nasi lemak pastu tido. hoho. berebut dgn baby tgk tingkap. haha. sorry ye syg. smpai je bandung, pak amir menyambut dgn bas pariwisata. means bas private<--pedon cakap. lepas tu, pegi makan kt ayam goreng suharti. lapar.kebulur.suma ada. haih. lepas makan, check in bilik. melepak.tido. tido la sgt.merayap-rayap kt bilik exec, kawasan lelaki dan perempuan.menyibuk2. haha.lepas tu, balik studio room.tido.kisah tido complicated.at first tido kt bed, then tido kt kosi.last2 tak leh tido. sejuk nak mampos. tido malam bising betul. juara dengkur: syaf. pastu nani a.k.a bini org (asik deny je die tak dengkur, padehal aku bingit dgr die dengkur) pastu aku (ok.admit.aku mmg snorring ok.) then, besah. die tak snorr. nasib besah bersabar tido dgn golongan snorring ni. HAHAHA


kat kl sentral lagi ni. natra.natali.me.
LCCT.

LCCT.syaf.pedon.me

ini kesayangan saya. uwek.geli.geli.


steward indo.lol

oh,bandung..pandai-pandai je.

ayam goreng suharti.

masing-masing da melantak.lapa.

mbak kasir.<--cashier tu.


ayam goreng suharti, yeay.PEACE. (tgk ecah)


ekceli, da delay post ni lame gila.balik 15/july. date entry ni 19/july. tapi aku post is on 28 july.alasan tergendala sbb background blog aku boleh pulak expired.tah pape. last2 saytam tolong. heheh.trimas sayda. last-last aku belek-belek, blog aku mcm kebun bunga dah. haih. biarlah. nk cm girlie.geli gitu. caish! layan aje la.

p/s: part 2 menyusul dlm jangka waktu lama. hoho. busy doh skang! broadband da ok sket, sbb bru bayar bil.


No comments: