Wednesday, December 16, 2009

Usaha.doa.tawakal.

semalam hari yang agak malang. aku rasa la.
interview dgn syarikat besar atas recommendation org atasan.sepatutnya buat yang terbaik, tapi aku rs mcm sampah je dalm bilik interview tu. kelemahan aku interview dalam group. 6 panel dan 6 candidates. lemah betul bila ramai-ramai interview. Mulalah sume nak jadi terer. Haih. aku rasa la atau cuma alasan je. biarlah. Aku da buat terbaik. Cuma ada satu aku regret. Biarlah, ape yang da lepas, lepas la. kalau ada rezeki, adalah tempat kat situ. Insya'Allah. Lepas dah berusaha, skang hanya mampu berdoa kpd-Nya. Kan?

Kalau dapat, memang open table. Serius. Nazar ni. Amin~





p/s: thanx budak songkok tinggi bagi support. muah.




3 comments:

miza rahman said...

mye..aku nk join dlm open table ko.hahaha.
wishing u gudluck, moga ade rezeki ko.all da best.

мyΞ'™ said...

mizA:bleh bleh..aku dpat exec TM, mmg aku open table..ni nazar ni..huhuhu.

erinazrina said...

wah3..semoga kau dapat .pastu open table,pastu erin leh join gak!hehehe=)