Wednesday, December 16, 2009

loyal?


terima kasih utk segalanya.
thnx sebab realizekan segala-galanya yang buat aku pasti. kau gak yang bersusah payah sakitkan hati sndri, utk bagi aku pasti. ya, mula-mula aku terlalu fikirkan jangka pendek. tapi, lama-lama aku da decide yang aku da pasti dgn pilihan aku.
bila masa aku da pasti. bila masa aku dan kau da over. dah takde ape2.cuma dgn gelaran kawan. bila masa kita cakap just kawan, pasal hati tolak tepi, kalau ada, tanggung sendiri. bila masa, sudah over segala-galanya kau pulak yang aku jadi tak paham. kenapa kau lebih2 nk risaukan aku. kan aku dgn orang yang aku syg. aku tak paham.
ape niat kau sebenarnye?
kalau buat alasan itu mcm nk get rid off me, kau sgtlah LAME. serius. kalau ikut hati mmg nk cakap mcm2.tapi, malas. sekarang sudah matang. KONON.

malas nk pk dah.kali ni regret.skandal? bodo je sume tu. merepek. itu cuma nafsu semata-mata. depan mata dah ade yang terbaik nk jugak carik yang lain. nasib baik tak kahwin lagi. kalau dah, mmg kene cerai isteri derhaka. haih. serik serik.

to budak songkok tinggi.
menjadi yang setia itu janji saya kt awak. maafkan segala-galanya. berharap relationship kita ni smpai ke hujung nyawa. sampai ke syurga. jodoh adalah ketentuan Tuhan. kita mampu berdoa dan berusaha bersama-sama utk kekal. hati ni utk kamu. harap kesilapan sy x berulang lagi, dan harap kamu selalu mengingatkan kpd sy tentang segalanya yang harta benda dan wang bukanlah segalanya cuma kejujuran dan keikhlasan itu segalanya. Amin~.






p/s: i love u.



No comments: